FROM CUBUS

Idag blir det att ta det chill eftersom det kommer att komma in riktigt rusk väder snart med både åska och regn. Jag vill ut fotografera men det finns verkligen inte möjlighet till det när det regnar. Sen blåser det ju hela tiden och då är det svårt att fånga blommor osv. Senare idag kommer det komma ut en fototävling och jag hoppas så många som helst vill delta! PUSS ♕

sandra

2013-06-29 - 13:36:33
- det var så lite så :) allt bra med dig?

Malin

2013-06-29 - 20:28:03
åh, snygg jacka!!

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: