Skaffat Fb-Sida

Har precis skaffa en sida där mina fotografier kommer att finnas och även lite om hur man kan boka mig som fotograf! Kände att jag behövde ha en sida där bara mina fotografier är samlade. Har lagt in lite bilder men inte allt! För er som gillar mina fotografier tycker jag ska gilla denna sidan! :)
 

Filippa ♥

2013-06-08 - 21:18:42
Sugen på bloglovin byte? Isåfall kan du ju lägga till mig och sen bara säga till när du har gjort det så följer jag dej tillbaka. Säger även till när jag följer dej sen såklart :)

amanda

2013-06-09 - 16:23:02
Hej vännen! det var länge sedan, hoppas allt är bra med dig! Jag tänkte bara ställa en fråga om min design som du har gjort, hur gör man bloggen bredare utan att påverka mina menyer? För jag vill få plats med större bilder på bloggen :) Ha det bra. Kramis

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: