Blir ju helt SNE!

Jag fattar inget nu alltså. Jag har blogg.se appen på telefonen och när jag kollar där har jag jätte många nya kommentarer och jag ser vad som står osv. Men när jag loggar in på datorn finns dem inte överhuvudtaget? Har det hänt så för dig också?
 
Sen är det en sak till, när man ska kicka iväg sin kommentar på en annan blogg så blir det och se jätte konstigt ut att man inte skrivit någon text osv... Har det också hänt dig? 
 
Någon som har svar på detta? 

felicia

11:55:51 - 2013-03-16
Sv: okej kul :)

LINNEA

18:02:44 - 2013-03-16
sv; haha men hur har du kunnat använda den då? :s :(

ida

2013-03-16 - 20:49:37
Sv. Bara bra.. händer ikväll då? Kram! :)

Amanda

2013-03-17 - 08:23:17
Tur att det inte har hänt mig.
Men du kan ju maila till blogg.se och förklara vad som har hänt så kanske de kan fixa det.

Ida

2013-03-17 - 10:28:49
sv; Eller hur!:)

Enya♥

2013-03-17 - 10:41:02
Sv; eller hur! :D

Y A S M I N E

2013-03-17 - 16:45:48
Jag hade problem med att skriva kommentarer på andras bloggar förut. Trots att jag skrivit text i kommentarsrutan fick jag upp ett felmeddelande när jag skulle skicka den "Din kommentar publicerades inte för att den innehöll ingen text" Skitirriterande

RE: Tack så mycket :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: