Reply

Vore super kul och veta vad ni tror jag är för person i verkligheten utifrån personlighet och vad ni får för tankar osv tack vare bloggen! (Ni kan rösta 1 gång per timme om ni vill välja fler alternativ)
 
 

Enya♥

2013-03-23 - 14:39:19
Sv; härligt! :D

LINNEA

2013-03-23 - 16:37:45
sv; hehe ja okej ! :)
va hette de nu igen :s

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: