Att bli tvingad!

Det här med att vara arbetslös o behöva bli tvingad till olika onödiga möten man lika gärna kan ta över telefon. För mig att åka till Karlstad där Arbetsförmedlingen ligger så kostar det mig 100kr fram och tillbaka, sedan bor jag ca 6km ifrån närmaste busshållsplats och inte har körkort! Jag håller just nu på att komma igång med att sälja någon som heter Forever Living. Men arbetsfömedlingen anser inte det som ett jobb eller en inkomst. Blir förbannad... 
 
Ska iväg till något som heter jobbcenter snart och har ingen aning vad det är
men de tänker tvinga in en varje torsdag! Usch orkar inte det här! 
 
Känner ni igen detta?..

malin

15:03:18 - 2013-10-18
åh, låter inte kul! :/ hoppas du hittar nåt snart då!

caroline

18:54:55 - 2013-10-19
min mamma höll på med forever living och hennes"chef" lever på det tror jag, det kanske tar ett tag att jobba upp men om du får köpare som köper tillräckligt ska det inte vara några problem. Det är ju bättre att ha en liten inkomst än ingen alls. Jag har själv sålt lite aloe vera produkter då min mamma gick bort så hade en massa att sälja. En salva kostar ju liksom runt 200 kronor och jag sålde lite grejer värde över 800 till min moster för en månad sen, så det är ju värt att försöka tycker jag! :) Och jag hatar också arbetsförmedlingen...

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: