Dumma Ellos!

My Birthday Cravings!
 
Snart fyller ju jag 20år och har tänkt lite på vad jag ska önska mig. Johnny bullsen ska beställas men Ellos har sålt slut på den höga i min storlek, så har kontaktat dem o frågat när de kommer in igen. Får dem inte in de höga tar ja de mellan höga istället! Självklart som många brukar önska sig så är det ju pengar, har haft väldigt svårt att komma på vad jag önskar mig, så har fyllt ut med någon fin scarf, någon mysig tröja och mysiga vantar!
 

Lina jonsson

2013-10-22 - 17:27:02
älskar skorna!!
sv: verkligen :D

Linii

2013-10-22 - 17:58:59
Sv: Jaa allt är bra, befinner mig i Stockholm för tillfället och Stockholm levererar ju som alltid :) Allt bra själv?

isabella

2013-10-22 - 19:28:17
Bra saker! Snygga skor :D

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: