MOBILBLOGG: MARKNAD



Hej på er mina fina! Idag har förmiddagen gått åt till att gå på en av Sveriges störta marknader nämligen Oxhälja marknad. Jag köpte inget mer än litw munkar och en liten tröja till Lion med texten "Min moster är min bästis så det så" och den är verkligen super söt!
När jag kom hem så tog jag 5min på crosstrainer men träningen slutade inte där tog även en 40min promenad med Norpan! Nu blir det mys med gottgott och film, hoppas ni alla får en super bra Lördag kväll! ☆☆

julia

2013-09-08 - 10:50:07
Hej! Jag kom på hur man skulle göra, tack så sjukt mycket för tipset!!!! :D

Josefin

2013-09-08 - 11:05:33
Sv: Asså Johnny Bulls är VÄLDIGT stora i storlekarna, och hon är affären sa att det skulle vara ungefär en cm mellanrum mellan skon och tårna. Men så länge du köper en storlek som inte är för liten så är dom inte trånga! Och dom är verkligen inte trånga i skaftet, i alla fall inte de mellanhöga som jag har, fast det kanske beror på att jag är 14 år. Men för en vuxen kanske dom är trånga. Testa! :)

tess

2013-09-08 - 14:46:02
Jag köper nästan bara munkar på marknader !:D
nå godis ibland :)

Molly

2013-09-08 - 15:39:33
sv: låter som en bra dag! jag har tagit det lugnt bara!:´)

selma

2013-09-08 - 15:49:44
gjort i helgen ? :)

LINNEA

2013-09-08 - 18:58:56
sv; aa .. de va lite tråkigt :( men får la höra av mig om ett tag som dom sa! :)

sv; ja hur söta som helst ! kram

Jessica Hagström

23:49:05 - 2013-09-08
Varje gång jag gör ett inlägg, alltså ganska sällan ;) borde kanske skriva oftare i alla grupperna..

Josefine ♧

13:45:22 - 2013-09-09
Sv: Hihi ja han är rätt lurvig ;)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: