Pronaxen survival kit

Visste du att 8 av 10 kvinnor ändrar sina planer på grund av deras mensvärk? Det vill R.E.D.D. Free uppmärksamma med sin senaste kampanj i samarbete med läkemedlet Pronaxen!
 
Jag fick hem ett survival kit med lite olika prylar från R.E.D.D.Free. Där bland annat det fanns en hårinpackning för färgat hår från Maria Nila som luktar super gott. Mascara från Oriflame, Pronaxen-pillerask & ett armband från Indiska! 
 
Många gånger när man får mensvärk ändrar man sina planer. När jag har mensvärk vill jag gräva ner mig någonstans och inte komma fram, sen många gånger när man har mens vill man inte gå ut eller kan göra det flesta saker man brukar göra. Så känner jag i alla fall! Hur känner ni?
 
I samband med kampanjen får även ni 20 % rabatt på Pronaxen på Apotea + gratis frakt. Ange bara kampanjkoden ”pronax20” i kassan

malin

07:12:34 - 2013-09-07
kul saker :)

-haha ja ;D

Molly

2013-09-07 - 09:58:21
sv; hihi ja!

allt bra med dig idag, har du några speciella planer för helgen idag? :)

selma

2013-09-07 - 12:52:45
mår helt okejj :)

Linda

2013-09-08 - 14:36:04
är den bra den där maria nila?

Princess Lilla Lii

2013-09-09 - 20:16:27
Jag måste verkligen fråga! Hur går sånt här till? Jag menar, du måste väl vara medlem i något för att du ska få hem sånt här och sedan göra inlägg om det? :) Kan du förklara? vore supersnällt för jag är riktigt intresserad!

Princess Lilla Lii

2013-09-10 - 17:15:54
Svar: jaha! Men du, har du någonsin testat tourn.se? Har funderat på att börja med det men har aldrig riktigt vågat!

Princess Lilla Lii

2013-09-12 - 16:58:51
Svar: Är det tillitligt då? Alltså går allting rätt till? :)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: