Tips på typsnitt!

Detta va önskat av en läsare att jag gör ett inlägg med mina favorit typsnitt! Alla typsnitten kommer ifrån dafont.com, hoppas ni kommer få nytta av dessa som jag! ❀
 
GLÖM INTE TÄVLINGARNA OM KLOCKAN OCH CLOSE-UP FILTER!

sandra

2013-07-02 - 17:15:34
- härligt :) det är bra med mig med!

Emilia

2013-07-02 - 21:13:01
Svar: hehe okej :) just nu ligger jag bara i sängen och är sjuk. Hur mår du annars idag då?

Malin

21:57:50 - 2013-07-02
kul tips :D

Ida

2013-07-10 - 10:34:27
Jag har ett problem, jag vet inte hur jag får in texterna i ps? När jag har laddat hem dem har jag hört att jag ska kopiera in dem till "fonts" i kontrollpanelen, och då ska de komma in automatiskt till ps, men det gör det inte på mig? :(

tacksam för hjälp, superfin blogg btw!

kram från ida

Silvia

2013-07-13 - 18:37:01
Superfin blogg. Kolla in på min blogg ;)

Skriv gärna en kommentar!
- Kommentarer om frågestunder ignoreras!
- Kopiering av något på bloggen anmäls då det ses som grov stöld!
- Jag fotograferar med kameran: CANON EOS 1000D









- KOMMENTARER ANG ERA FRÅGESTUNDER IGNORERAS!!!

Jag är en 19- årig tjej som är uppvuxen i dom Värmländska skogarna, där jag även bor nu. Har stort intresse för fotografi, bloggdesign, mode & inredning. Här i bloggen kan du läsa om de och även lära känna mig!
KONTAKT/SPONSRING: [email protected]
INSTAGRAM: Sophielarssoon

Min Tumblr HÄR!
Få fler läsare klicka HÄR!
Gilla min blogg på FB HÄR!
ONLINE: TOTALT: